onsdag 24 februari 2016

Nu så!

Inte sedan 2013 har jag varit inloggad på min blogg! Får tacka min kusin Liselott. Det är hon som sagt att hon saknar min blogg. Kanske någon mer som gör det? Nu är jag i alla fall tillbaka. Tittade precis igenom alla inlägg och gamla foto. Måste säga att det hänt en del sedan jag var aktiv. Barnen växer så det knakar och fler djur har det blivit, två hästar! Äntligen hästägare! Att vara hästägare är något jag drömt om hela mitt liv! 20 år sedan jag satt på en hästrygg men nu är jag tillbaka! Tagit fyra ridlektioner och det är underbart! Min ene son är en naturbegåvning på hästryggen, det är inte jag, men jag har kul och jag trivs, det är det viktigaste! Såg att jag i ett gammalt inlägg skrivit att min man skulle läsa till sjuksköterska, nu är han klar och jobbar! Skönt! Sportlov nu! Brottas fortfarande med förkylning, men det är mycket bättre! Tar det lugnt denna vecka. Bakar, städar och dricker kaffe i min egen takt! Jag tagit beslutet att sluta äta kött. Äter fisk och mejeriprodukter. Heter visst Lacto-ovo vegetarian. Började i måndags och idag är det dag tre utan kött! Känns bra! Bokrea nu! Ska köpa på mig lite nya receptböcker med recept utan kött. Nej, nu är det tv och kaffe! Må väl!

1 kommentar:

  1. Great Article it its really informative and innovative keep us posted with new updates. its was really valuable. thanks a lot.replliques montres very good.

    SvaraRadera

Älskade sessa

Älskade sessa

Våar ankor, gäss och höns

Våar ankor, gäss och höns
Solen skiner på våra fjäderbeklädda vänner

Gabriel bär på lille Elon katten.....

Gabriel bär på lille Elon katten.....