torsdag 19 april 2012

Lite enformigt, men kul

Ja, det är uppsatsen jag pratar om. Samma sak, måndag - fredag 8-16. Visst är det kul, men blir lite trött i "skallen" av den emellanåt. Oftast går det som bäst vid 15 - tiden och då är det ju snart dags att packa ihop..... Lite jobb på lördag. Ska jobba på gruppboendet klockan 18-23, ska bli kul. Är ett tag sedan jag var där sist. I eftermiddag är det utvecklingssamtal med lilla fröken Isolde och nästa vecka är det trillingarnas tur. Vi får dela upp det, jag och Krille. Snart är det väl Jons tur också. Krille räknar på med sin matte, snart delprov 2. Han tycker det är kul och det är ju bra. Vi sitter här och pluggar hela dagarna. Jag sitter i sovrummet vid datorn och skriver uppsats och Krille sitter i tv rummet och räknar matte hela dagarna. Jon suckar när han kommer hem från skolan. Han vet att det måste var tyst fram till 16.00. Han tycker vi är så tråkiga som bara läser och läser...... Två tillfällen till på högskolan. Nu på onsdag och vid ett tillfälle i maj är det träff på seminarium för att diskutera våra uppsatser tillsammans med våra lärare. Seminarium med opposition är det i vecka 23.....hjälp....Hoppas många hinner bli klara (inklusive jag själv) Nej, får väl öppna uppsatsen igen. Håller på att analysera, har lite kvar. Må väl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Älskade sessa

Älskade sessa

Våar ankor, gäss och höns

Våar ankor, gäss och höns
Solen skiner på våra fjäderbeklädda vänner

Gabriel bär på lille Elon katten.....

Gabriel bär på lille Elon katten.....