torsdag 19 maj 2011

Då var det snart klart!

Uppsatsslit hela dagen, 9-18 satt vi och skrev!
Nu är den i alla fall snart klar, ja, eller så klar den kan bli, för kan de någonsin bli klar? Man skriver och skriver och undrar om det någonsin kan bli helt perfekt..
I går jobbade jag på en högstadieskola, kul! I morgon är det dags att åka till Osby och jobba, skönt att få jobba lite. Har inte hunnit jobba så mycket denna terminen. Brukar hinna en hel del, men denna termin har det varit mycket i skolan.
Höll på att bli en dator fattigare idag. Jag och min kursare hade hittat ett rum på högskolan där vi tänkte campera idag och skriva i lugn och ro. Vi hade precis fått upp min dator, när en föreläsare kom in och sa att salen var bokad. Vi reste oss snällt och skulle leta upp en ny sal. Jag stoppade ned min dator i dataväskan, men glömde att stänga den. Reste mig upp och datorn föll i golvet! Hade lätt panik innan vi hittat en ny sal där jag kunde pusta ut när jag såg att den fortfarande fungerade!

Må väl, det ska visst bli fint väder i helgen!

1 kommentar:

  1. Fy att bli av med datorn för att den kraschar i golvet. Det finns en hel del på den som man inte vill bli av med, iaf på min. Kan tänka att det är samma på din. Skönt att den klarade sig.

    Trevlig helg / Nettan

    SvaraRadera

Älskade sessa

Älskade sessa

Våar ankor, gäss och höns

Våar ankor, gäss och höns
Solen skiner på våra fjäderbeklädda vänner

Gabriel bär på lille Elon katten.....

Gabriel bär på lille Elon katten.....