söndag 3 oktober 2010

Ja, då väntar man på en ångestvecka. Jag har lämnat in min tenta och det är vidrigt att gå och vänta på besked.
Jag ska i alla fall göra det bästa av situationen, ingen bra ide att gräva ned sig. Måndag blir det uppsatsdag! På tisdag ska jag in till skolan och få information om nästa delkurs som handlar om Häxor och hemsökta hus. Ska bli så roligt att läsa om detta! Jag har fått tag i alla böckerna så slutet av veckan blir till att börja läsa!
I går var vi på kalas. Gosia min svägerska har fyllt 25 och min brorson har fyllt 5 år, så det blev ett trevligt kalas med smörgåstårta.
Nästa helg blir det IKEA. Ska styla om tv - rummet lite. Har Ektorps hörnsoffa som man kan byta klädsel på. Ska köpa någon gråaktig klädsel. Ska bli megaskoj. Så himla praktiskt att bara kunna byta klädsel för några tusenlappar så har man en helt ny soffa! Jag tar barnen med mig till IKEA så får Krille vara hemma och tapetsera och måla.
Idag blir det till att baka bröd och göra någon god middag. Ska nog göra en cheesecake till efterrätt. Kan väl unna sig det, ska ju faktiskt träna i morgon kväll!
Krille har klippt gräset för sista gången denna säsong. Han har även klippt buskar och snyggat till på tomten. Nästa år ska vi bygga lekstuga till Isolde. Vi ska göra lite riktningar nu i vinter. Krille får snickra och sedan ska jag, Isolde och mamma inreda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Älskade sessa

Älskade sessa

Våar ankor, gäss och höns

Våar ankor, gäss och höns
Solen skiner på våra fjäderbeklädda vänner

Gabriel bär på lille Elon katten.....

Gabriel bär på lille Elon katten.....