söndag 8 augusti 2010

11 timmar =huvudvärk

I natt har jag sovit 11 timmar, kanske lite för mycket. Jag somnade klockan 23 i går och sov till klockan 10 idag, skönt, men det blir lite huvudvärk av det.
Det var så skönt att krypa ned i sin egen säng!
I dag städar jag altanen, var kommer alla flugor ifrån? Äckligt. Fullt av döda flugor överallt.
I eftermiddag ska vi fira min bror och dotter som har fyllt år, ska bli trevligt!
Ledig i morgon. Barnen och jag har en massa att hitta på, och de gillar att slippa fritids och dagis en dag. Förra veckan blev det mycket fritids och dagis eftersom jag jobbade så mycket. Visst gillar de att vara iväg, men de gillar ju att vara hemma och slappa också. När min skola drar igång blir det mycket fritids och dagis så visst vill man ha dem hemma lite nu.
Kristian målar på huset nu. Snart tre av fyra hussidor klara. Det blir så fint. Man ser först nu hur solblekt huset var innan han började måla.
I dag regnar det lite och är svalt. Det är faktiskt skönt, i går var det klibbigt..
Nej, nu måste jag ut och fortsätta städa altanen. Har även en massa gardiner att stryka, har ju tvättat alla barnens gardiner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Älskade sessa

Älskade sessa

Våar ankor, gäss och höns

Våar ankor, gäss och höns
Solen skiner på våra fjäderbeklädda vänner

Gabriel bär på lille Elon katten.....

Gabriel bär på lille Elon katten.....