tisdag 4 maj 2010

Varför blogg?

Varför bloggar man frågade en kompis mig idag. Ja, varför bloggar man började jag också undra utan att något annat svar än att det faktiskt är roligt - räcker inte det? Jag och min kompis ( av det manliga könet) diskuterade vidare om varför man bloggar. Är det typiskt kvinnligt? Det kan vara så....Kan man blogga trots att man inte är kändis? Ja, jag är ju inte känd, men jag tänker fortsätta ändå! Det var i alla fall ett intressant samtal..Trots allt så skriver jag ju bara det jag vill dela med mig av. Det är ju en form av en dagbok, men lägga ut HELA mitt liv, det tänker jag inte göra, men en del saker som händer och är skoj vill man ju faktiskt dela med sig av. Kan man sedan få någon att skratta så är det en tillräcklig orsak för mig att logga! MÅ VÄL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Älskade sessa

Älskade sessa

Våar ankor, gäss och höns

Våar ankor, gäss och höns
Solen skiner på våra fjäderbeklädda vänner

Gabriel bär på lille Elon katten.....

Gabriel bär på lille Elon katten.....